loading...

طراحي سايت | طراحي فروشگاه اينترنتي | طراحي اپليكيشن موبايل

طراحي اپليكيشن موبايل

بازدید : 834
11 زمان : 1399:2

امروزه شاهده افزايش روز افزون استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند و مخصوصا سيستم عامل اندرويد هستيم. تلفن هاي هوشمند بيشترين سطح استفاده كننده را به خود اختصاص داده اند و نقش بالقوه اي را در زندگي ما ايفا مي كنند و بسياري از كارها با تلفن همراه قابل انجام است. شركت نوپرداز در راستاي هوشمند سازي و ارائه خدمات تلفن همراه اقدام به طراحي اپليكيشن موبايل داراي سيستم عامل اندرويد و ios مي كند. صاحبان كسب و كار هاي مختلف بايد توجه داشته باشند كه طراحي اپليكيشن موبايل يكي از با اهميت ترين گام ها براي افزايش وسعت كار و بازديد كنندگان آن ها است.

پس بايستي در اين زمينه با يك شركت طراحي اپليكيشن موبايل حرفه اي در ارتباط باشند و مشاوره هاي لازم را نيز دريافت نمايند. يكي ديگر از زمينه هاي مهمي كه طراحي اپليكيشن موبايل در آن ضرورت دارد، استارت آپ ها و ايده هاي جديدي است كه قصد رشد و توسعه را دارند. امروزه شاهد اين هستيم كه بسياري از استارت آپ ها با استفاده از اپليكيشن هاي موبايلي به موقعيت مناسبي دست يافته اند و موفقيت هاي بزرگي داشته اند. به همين جهت شركت طراحي سايت و اپليكيشن موبايل نوپرداز آماده ارائه خدمات پيشرفته مطابق با جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا به استارت آپ ها مي باشد.

درست است كه امروزه شبكه هاي اجتماعي مختلفي براي استفاده مردم شروع به فعاليت كرده اند اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين شبكه ها محل مطمئني براي خريد و فروش محصولات، مخصوصا محصولات ديجيتالي نخواهند بود. امروزه شاهد وقوع بسياري از كلاهبرداري ها در اين شبكه ها هستيم كه اين موضوع اهميت طراحي اپليكيشن موبايل براي صاحبان كسب و كار را مشخص مي كند. پس استفاده از يك اپليكيشن و فروشگاه اينترنتي مي تواند سبب اعتبار بخشيدن به كسب و كار شما نيز بشود. براي تعيين استراتژي درست در اين زمينه مي توانيد با متخصصان بخش پشتيباني نوپرداز در تماس باشيد.

بهره گيري از متد هاي روز دنيا و وب اپليكيشن ها اين امكان را در اختيار متخصصان قرار داده است تا اپليكيشن هاي مورد نياز كاربران را بصورت هيبريدي طراحي كرده و در مدت زمان كمتري در اختيار مشتريان قرار دهند. امروزه طراحي اپليكيشن هاي موبايل به صورت وب اپليكيشن گسترش زيادي پيدا كرده و حتي برخي از بزرگ ترين اپليكيشن هاي دنيا نيز با استفاده از همين تكنولوژي طراحي و پياده سازي شده اند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي اپليكيشن هاي هيبريدي و قيمت آن ها با پشتيباني شركت تماس حاصل نماييد.

امروزه استفاده از متد هاي روز طراحي اپليكيشن هاي موبايل رمز موفقيت شركت هاي بزرگ طراحي اپليكيشن مي باشد. اين كه اپليكيشن شما با كدام تكنولوژي طراحي شود اهميت زيادي دارد و قبل از بستن قرارداد حتما بايد درباره اين موارد و جزئيات آن از مشاوران شركت اطلاعات لازم را به دست آورديد. اما سوالي كه اين جا مطرح مي شود اين است كه چه نكات مهمي در طراحي اپليكيشن هاي موبايلوجود دارند؟ مزيت هاي طراحي اپليكيشن هاي موبايل چيست و چه شركت هايي در اين زمينه فعاليت دارند؟

نكات مهم طراحي اپليكيشن موبايل

رابط كاربري مناسب و طراحي دقيق از جمله نكات مهمي است كه بايد در طراحي اپليكيشن هاي موبايل در نظر گرفته شوند. طراحي اپليكيشن موبايل شما بايد در عين سادگي بهترين امكانات را در اختيار كاربران قرار دهد و همچنين براي ارائه خدمات وقت آن ها را تلف نكند. كارآمدي اپليكيشن براي كاربران شما مهم ترين عاملي است كه سبب استفاده آن ها از آن خواهد شد. قطعا كسي از اپليكيشني ناكارآمد و بي فايده استفاده نخواهد كرد. بهتر است براي درك بهتر اين موضوع برترين اپليكيشن هاي ايراني و خارجي را بررسي كنيد.

سرعت اپليكيشن و كارآمدي آن چيزي است كه براي مشتريان از اهميت بالايي برخوردار است كه بايد به اين موارد نيز در طراحي اپليكيشن موبايل مورد نظر خود توجه ويژه اي داشته باشيد. ما در تلاش هستيم تا برنامه نويسي حرفه اي اپليكيشن را با كمترين ميزان باگ و مشكلات در همان نسخه ابتدائي به مشتريان گرامي ارائه نماييم. شركت طراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز با بهره بردن از كادري حرفه اي اقدام به طراحي اپليكيشن هاي كاملا حرفه اي و با كدنويسي اختصاصي براي مشتريان محترم شركت مي نمايد.

ويژگي هاي اپليكيشن موبايل حرفه اي

  • استفاده از رابط كاربري حرفه اي
  • حجم متناسب با برنامه
  • امكانات حرفه اي تر از اپليكيشن هاي رقيب
  • استفاده از يك لوگو مناسب
  • استفاده درست از منابع موبايل و كاهش افزونگي داده ها
  • استفاده از امكانات فروشگاهي در صورت نياز

طراحي اپليكيشن موبايل براي شركت ها

شركت هاي خصوصي براي ارتباط بهتر با مشتريان خود اقدام به طراحي و ساخت اپليكيشن موبايل كرده اند تا كاربران از طريق اپليكيشن دسترسي كامل و جامعي به اطلاعات شركت دارند. برخي شركت ها براي فروش محصولات و بازاريابي سريع اقدام به طراحي اپليكيشن موبايل نموده و سفارشات خود را به راحتي از طريق موبايل دريافت مي كنند. اين روش علاوه بر افزايش اعتبار شركت سبب راحتي كار مشتريان شده و رضايت آن ها را در پي خواهد داشت. پيشنهاد مي شود اپليكيشن موبايل شركت خود را حداقل براي نسخه هاي اندرويد و IOS طراحي كنيد، زيرا اغلب مردم ايران از اين دو سيستم عامل استفاده مي كنند و طراحي ساير نسخه هاي اپليكيشن را بعدا انجام دهيد.
شما مي توانيد براي دريافت اطلاعات رايگان در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل با متخصصان و مشاوران شركت نوپرداز در ارتباط باشيد. تمام تلاش ما اين است كه بهترين نتيجه براي شما حاصل شود.

يكي از نكات مهمي كه بايد به آن توجه داشتيد به آپديت مرتب اپيلكيشن مي باشد. با توجه به اين كه تكنولوژي طراحي اپليكيشن ها روز به روز در حال پيشرفت مي باشد، اپليكيشن هايي كه به طور مرتب به روز رساني مي شوند با مشكلات كمتري مواجه خواهند بود. اغلب استارت آپ ها و شركت هاي معتبري كه به دنبال طراحي اپليكيشن موبايل حرفه اي هستند بايستي به نمونه كار هاي شركت مد نظر توجه داشته باشند. با تجزيه و تحليل اين نمونه اپليكيشن ها قطعا اطلاعات مناسبي براي تصميم گيري درست به دست شما خواهد رسيد.

در ادامه به بررسي مزيت هايي كه طراحي اپليكيشن هاي موبايل براي كاربران دارند خواهيم پرداخت و دلايل موفقيت آن ها را بررسي خواهيم نمود.

مزيت هاي طراحي اپليكيشن موبايل چيست؟

  • پيشي گرفتن از ساير رقبا با استفاده از يك اپليكيشن كه روي تمامي دستگاه هاي تلفن همراه قابليت دسترسي دارد.
  • كم شدن هزينه هاي مربوط به تبليغات
  • به روز رساني و ارتقاء آنلاين محصولات فروشگاه آنلاين
  • امكان سفارش آنلاين محصولات و ارائه خدمات مختلف به مشتريان
  • در دسترس بودن خدمات شما به صورت دائمي براي مشتريان
  • انجام تبليغات دائمي و برند سازي محصولات و خدمات
  • افزايش اعتبار شما و افزايش اطمينان مردم به فروشگاه و كسب و كار شما
  • جلب رضايت مشتريان و كاربران اپليكيشن شما با طراحي اپليكيشني مناسب براي آن ها
  • افزايش مخاطبان و مشتريان كسب و كار شما

خدمات پشتيباني طراحي اپليكيشن موبايل

خدمات پشتيباني طراحي اپليكيشن موبايل شركت نوپرداز به صورتي كاملا حرفه اي بوده و مطابق با بند هاي ذكر شده در قرارداد انجام مي گردد. ارائه با كيفيت ترين خدمات پشتيباني يكي از اصولي است كه در شركت نوپرداز به آن توجه خاصي مي شود. پشتياني به صورت يك سال رايگان بوده و متخصصان برنامه نويسي شركت جهت كسب رضايت مشتريان گرامي در سريع ترين زمان ممكن تغييرات و نياز هاي كاربران را انجام خواهند داد.

همچنين انتشار اپليكيشن توليد شده در ماركت هاي مختلف به صورت رايگان انجام خواهد شد و مشتريان هزينه اي از اين بابت پرداخت نخواهند كرد. در صورت بروز هر گونه مشكل برنامه نويسي در اپليكيشن منتشر شده تيم برنامه نويسي شركت موظف است در سريع ترين زمان ممكن نسبت به برطرف نمودن نقص فني وارد عمل شود.

همچنين شما مي توانيد قبل از شروع به طراحي اپليكيشن با متخصصان شركت در اين زمينه صحبت كنيد و راه كار هاي آن ها را براي بازخورد بهتر اپليكيشن مورد نظر دريافت نماييد. در تمام اين مراحل تيم طراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز در كنار شما خواهد بود و در مسير دست يابي شما به اهداف مورد نظرتان شما را همراهي خواهد كرد. شما مي توانيد براي كسب اطلاعات و نياز سنجي اپليكيشن مورد نظر خود با ما تماس حاصل فرماييد.

دلايل موفقيت اپليكيشن هاي موبايل چيست؟

امروزه سرمايه گذاري در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل به يكي از بهترين روش هاي سرمايه گذاري در ايران شناخته شده است. البته در بسياري از مواقع به دليل نداشتن اطلاعات درست در زمينه طراحي اپليكيشن هاي موبايل اين سرمايه گذاري به نتيجه مطلوبي ختم نمي گردد. اما سوالاتي وجود دارند كه بايد پاسخ آن ها را يافت. چه عواملي باعث موفقيت يك اپليكيشن موبايلي مي شود؟ آيا در طراحي اپليكيشن نياز به استفاده از روش ها و استراتژي هاي خاصي است؟ آيا مي دانيد برترين اپليكيشن هاي ايراني و خارجي كدام اند؟

در واقع دليل اصلي موفقيت اپليكيشن هاي موبايل، استراتژي به كار رفته در چرخه توليد آن ها مي باشد. استفاده از متخصصان و برنامه نويسان حرفه اي و با سابقه، قيمت گذاري مناسب و به صورت رقابتي، انجام تبليغات درست از جمله مهم ترين فاكتور هايي هستند كه در روند توليد يك اپليكيشن موبايل تاثيرات به سزايي دارند. به عنوان برترين اپليكيشن هاي دنيا در سال 2017 مي توان به ۱Weather، Applock اشاره داشت. در بين اپليكيشن هاي ايراني هم مي توان اپليكيشن هاي ديوار، باد صبا، جعبه ابزار، آپارات و تلگرام فارسي را به عنوان برترين ها برگزيد.

مستندات طراحي اپليكيشن موبايل

در حقيقت اغلب پروژه هايي كه بر پايه مستندات دقيق تكميل مي شوند شانس بيشتري براي موفقيت در بازار خواهند داشت. در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل نيز اين موضوع صادق است. شما بايستي جزئيات كاملي از صفحات مختلف اپليكيشن، امكانات مورد نياز شما در آن، توضيحاتي مربوط به هر بخش اپليكيشن و دستگاه هايي كه قرار است در آن نمايش داده شود ارائه دهيد تا متخصصان ما بتوانند به بهترين شكل و بر اساس مستندات آن را پياده سازي نمايند.

طراحي اپليكيشن نوپرداز؟

شركت نوپرداز قبل از انجام هر عملي ابتدا به مشاوره و آناليز نوع درخواست مشتري مي پردازد و پس از آن با ارائه مشاوره هاي رايگان بهترين راه كار را به مشتريان خود ارائه خواهد داد. سپس اقدام به طراحي رابط گرافيكي زيبا و كاربر پسند مي كند (كه در بالا درباره اهميت آن صبحت كرديم) و بعد به دست آمدن توافق در مرحله تاييد گرافيك اقدام به وارد كردن اطلاعات و پياده سازي و بهره برداري اپليكيشن و سپس پشتيباني مي نمايد. استفاده از ابزار هاي روز دنيا در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل و بهره گيري از تيمي حرفه اي و متخصص رمز موفقيت شركت نوپرداز براي طراحي اپليكيشن ها مي باشد.

خدمات طراحي اپليكيشن موبايل در شركت نوپرداز به اين گونه مي باشد كه ابتدا به تحليل و بررسي جزئيات پروژه پرداخته مي شود. پس از آن طراحي گرافيكي اپليكيشن صورت مي گيرد و پس از تاييد طرح گرافيكي توسط مشتريان، اقدام به برنامه نويسي و پياده سازي پروژه با استفاده از حرفه اي ترين متد هاي طراحي اپليكيشن موبايل روز دنيا مي شود. همچنين تراكنش هاي انجام شده در اپليكيشن ها و اطاعات مهم كاربران در بالاترين سطح امنيتي پردازش خواهند شد.

شركت نوپرداز با آخرين و به روزترين فناوري ها آماده ارائه بهترين خدمات در زمينه طراحي اپليكيشن، طراحي سايت، طراحي فروشگاه اينترنتي به مشتريان خود مي باشد. ما از ابتدا پروژه تا پايان طراحي اپليكيشن موبايل شما با شما خواهيم بود. براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان با ما در تماس باشيد.

امروزه شاهده افزايش روز افزون استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند و مخصوصا سيستم عامل اندرويد هستيم. تلفن هاي هوشمند بيشترين سطح استفاده كننده را به خود اختصاص داده اند و نقش بالقوه اي را در زندگي ما ايفا مي كنند و بسياري از كارها با تلفن همراه قابل انجام است. شركت نوپرداز در راستاي هوشمند سازي و ارائه خدمات تلفن همراه اقدام به طراحي اپليكيشن موبايل داراي سيستم عامل اندرويد و ios مي كند. صاحبان كسب و كار هاي مختلف بايد توجه داشته باشند كه طراحي اپليكيشن موبايل يكي از با اهميت ترين گام ها براي افزايش وسعت كار و بازديد كنندگان آن ها است.

پس بايستي در اين زمينه با يك شركت طراحي اپليكيشن موبايل حرفه اي در ارتباط باشند و مشاوره هاي لازم را نيز دريافت نمايند. يكي ديگر از زمينه هاي مهمي كه طراحي اپليكيشن موبايل در آن ضرورت دارد، استارت آپ ها و ايده هاي جديدي است كه قصد رشد و توسعه را دارند. امروزه شاهد اين هستيم كه بسياري از استارت آپ ها با استفاده از اپليكيشن هاي موبايلي به موقعيت مناسبي دست يافته اند و موفقيت هاي بزرگي داشته اند. به همين جهت شركت طراحي سايت و اپليكيشن موبايل نوپرداز آماده ارائه خدمات پيشرفته مطابق با جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا به استارت آپ ها مي باشد.

درست است كه امروزه شبكه هاي اجتماعي مختلفي براي استفاده مردم شروع به فعاليت كرده اند اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين شبكه ها محل مطمئني براي خريد و فروش محصولات، مخصوصا محصولات ديجيتالي نخواهند بود. امروزه شاهد وقوع بسياري از كلاهبرداري ها در اين شبكه ها هستيم كه اين موضوع اهميت طراحي اپليكيشن موبايل براي صاحبان كسب و كار را مشخص مي كند. پس استفاده از يك اپليكيشن و فروشگاه اينترنتي مي تواند سبب اعتبار بخشيدن به كسب و كار شما نيز بشود. براي تعيين استراتژي درست در اين زمينه مي توانيد با متخصصان بخش پشتيباني نوپرداز در تماس باشيد.

بهره گيري از متد هاي روز دنيا و وب اپليكيشن ها اين امكان را در اختيار متخصصان قرار داده است تا اپليكيشن هاي مورد نياز كاربران را بصورت هيبريدي طراحي كرده و در مدت زمان كمتري در اختيار مشتريان قرار دهند. امروزه طراحي اپليكيشن هاي موبايل به صورت وب اپليكيشن گسترش زيادي پيدا كرده و حتي برخي از بزرگ ترين اپليكيشن هاي دنيا نيز با استفاده از همين تكنولوژي طراحي و پياده سازي شده اند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي اپليكيشن هاي هيبريدي و قيمت آن ها با پشتيباني شركت تماس حاصل نماييد.

امروزه استفاده از متد هاي روز طراحي اپليكيشن هاي موبايل رمز موفقيت شركت هاي بزرگ طراحي اپليكيشن مي باشد. اين كه اپليكيشن شما با كدام تكنولوژي طراحي شود اهميت زيادي دارد و قبل از بستن قرارداد حتما بايد درباره اين موارد و جزئيات آن از مشاوران شركت اطلاعات لازم را به دست آورديد. اما سوالي كه اين جا مطرح مي شود اين است كه چه نكات مهمي در طراحي اپليكيشن هاي موبايلوجود دارند؟ مزيت هاي طراحي اپليكيشن هاي موبايل چيست و چه شركت هايي در اين زمينه فعاليت دارند؟

نكات مهم طراحي اپليكيشن موبايل

رابط كاربري مناسب و طراحي دقيق از جمله نكات مهمي است كه بايد در طراحي اپليكيشن هاي موبايل در نظر گرفته شوند. طراحي اپليكيشن موبايل شما بايد در عين سادگي بهترين امكانات را در اختيار كاربران قرار دهد و همچنين براي ارائه خدمات وقت آن ها را تلف نكند. كارآمدي اپليكيشن براي كاربران شما مهم ترين عاملي است كه سبب استفاده آن ها از آن خواهد شد. قطعا كسي از اپليكيشني ناكارآمد و بي فايده استفاده نخواهد كرد. بهتر است براي درك بهتر اين موضوع برترين اپليكيشن هاي ايراني و خارجي را بررسي كنيد.

سرعت اپليكيشن و كارآمدي آن چيزي است كه براي مشتريان از اهميت بالايي برخوردار است كه بايد به اين موارد نيز در طراحي اپليكيشن موبايل مورد نظر خود توجه ويژه اي داشته باشيد. ما در تلاش هستيم تا برنامه نويسي حرفه اي اپليكيشن را با كمترين ميزان باگ و مشكلات در همان نسخه ابتدائي به مشتريان گرامي ارائه نماييم. شركت طراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز با بهره بردن از كادري حرفه اي اقدام به طراحي اپليكيشن هاي كاملا حرفه اي و با كدنويسي اختصاصي براي مشتريان محترم شركت مي نمايد.

ويژگي هاي اپليكيشن موبايل حرفه اي

  • استفاده از رابط كاربري حرفه اي
  • حجم متناسب با برنامه
  • امكانات حرفه اي تر از اپليكيشن هاي رقيب
  • استفاده از يك لوگو مناسب
  • استفاده درست از منابع موبايل و كاهش افزونگي داده ها
  • استفاده از امكانات فروشگاهي در صورت نياز

طراحي اپليكيشن موبايل براي شركت ها

شركت هاي خصوصي براي ارتباط بهتر با مشتريان خود اقدام به طراحي و ساخت اپليكيشن موبايل كرده اند تا كاربران از طريق اپليكيشن دسترسي كامل و جامعي به اطلاعات شركت دارند. برخي شركت ها براي فروش محصولات و بازاريابي سريع اقدام به طراحي اپليكيشن موبايل نموده و سفارشات خود را به راحتي از طريق موبايل دريافت مي كنند. اين روش علاوه بر افزايش اعتبار شركت سبب راحتي كار مشتريان شده و رضايت آن ها را در پي خواهد داشت. پيشنهاد مي شود اپليكيشن موبايل شركت خود را حداقل براي نسخه هاي اندرويد و IOS طراحي كنيد، زيرا اغلب مردم ايران از اين دو سيستم عامل استفاده مي كنند و طراحي ساير نسخه هاي اپليكيشن را بعدا انجام دهيد.
شما مي توانيد براي دريافت اطلاعات رايگان در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل با متخصصان و مشاوران شركت نوپرداز در ارتباط باشيد. تمام تلاش ما اين است كه بهترين نتيجه براي شما حاصل شود.

يكي از نكات مهمي كه بايد به آن توجه داشتيد به آپديت مرتب اپيلكيشن مي باشد. با توجه به اين كه تكنولوژي طراحي اپليكيشن ها روز به روز در حال پيشرفت مي باشد، اپليكيشن هايي كه به طور مرتب به روز رساني مي شوند با مشكلات كمتري مواجه خواهند بود. اغلب استارت آپ ها و شركت هاي معتبري كه به دنبال طراحي اپليكيشن موبايل حرفه اي هستند بايستي به نمونه كار هاي شركت مد نظر توجه داشته باشند. با تجزيه و تحليل اين نمونه اپليكيشن ها قطعا اطلاعات مناسبي براي تصميم گيري درست به دست شما خواهد رسيد.

در ادامه به بررسي مزيت هايي كه طراحي اپليكيشن هاي موبايل براي كاربران دارند خواهيم پرداخت و دلايل موفقيت آن ها را بررسي خواهيم نمود.

مزيت هاي طراحي اپليكيشن موبايل چيست؟

  • پيشي گرفتن از ساير رقبا با استفاده از يك اپليكيشن كه روي تمامي دستگاه هاي تلفن همراه قابليت دسترسي دارد.
  • كم شدن هزينه هاي مربوط به تبليغات
  • به روز رساني و ارتقاء آنلاين محصولات فروشگاه آنلاين
  • امكان سفارش آنلاين محصولات و ارائه خدمات مختلف به مشتريان
  • در دسترس بودن خدمات شما به صورت دائمي براي مشتريان
  • انجام تبليغات دائمي و برند سازي محصولات و خدمات
  • افزايش اعتبار شما و افزايش اطمينان مردم به فروشگاه و كسب و كار شما
  • جلب رضايت مشتريان و كاربران اپليكيشن شما با طراحي اپليكيشني مناسب براي آن ها
  • افزايش مخاطبان و مشتريان كسب و كار شما

خدمات پشتيباني طراحي اپليكيشن موبايل

خدمات پشتيباني طراحي اپليكيشن موبايل شركت نوپرداز به صورتي كاملا حرفه اي بوده و مطابق با بند هاي ذكر شده در قرارداد انجام مي گردد. ارائه با كيفيت ترين خدمات پشتيباني يكي از اصولي است كه در شركت نوپرداز به آن توجه خاصي مي شود. پشتياني به صورت يك سال رايگان بوده و متخصصان برنامه نويسي شركت جهت كسب رضايت مشتريان گرامي در سريع ترين زمان ممكن تغييرات و نياز هاي كاربران را انجام خواهند داد.

همچنين انتشار اپليكيشن توليد شده در ماركت هاي مختلف به صورت رايگان انجام خواهد شد و مشتريان هزينه اي از اين بابت پرداخت نخواهند كرد. در صورت بروز هر گونه مشكل برنامه نويسي در اپليكيشن منتشر شده تيم برنامه نويسي شركت موظف است در سريع ترين زمان ممكن نسبت به برطرف نمودن نقص فني وارد عمل شود.

همچنين شما مي توانيد قبل از شروع به طراحي اپليكيشن با متخصصان شركت در اين زمينه صحبت كنيد و راه كار هاي آن ها را براي بازخورد بهتر اپليكيشن مورد نظر دريافت نماييد. در تمام اين مراحل تيم طراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز در كنار شما خواهد بود و در مسير دست يابي شما به اهداف مورد نظرتان شما را همراهي خواهد كرد. شما مي توانيد براي كسب اطلاعات و نياز سنجي اپليكيشن مورد نظر خود با ما تماس حاصل فرماييد.

دلايل موفقيت اپليكيشن هاي موبايل چيست؟

امروزه سرمايه گذاري در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل به يكي از بهترين روش هاي سرمايه گذاري در ايران شناخته شده است. البته در بسياري از مواقع به دليل نداشتن اطلاعات درست در زمينه طراحي اپليكيشن هاي موبايل اين سرمايه گذاري به نتيجه مطلوبي ختم نمي گردد. اما سوالاتي وجود دارند كه بايد پاسخ آن ها را يافت. چه عواملي باعث موفقيت يك اپليكيشن موبايلي مي شود؟ آيا در طراحي اپليكيشن نياز به استفاده از روش ها و استراتژي هاي خاصي است؟ آيا مي دانيد برترين اپليكيشن هاي ايراني و خارجي كدام اند؟

در واقع دليل اصلي موفقيت اپليكيشن هاي موبايل، استراتژي به كار رفته در چرخه توليد آن ها مي باشد. استفاده از متخصصان و برنامه نويسان حرفه اي و با سابقه، قيمت گذاري مناسب و به صورت رقابتي، انجام تبليغات درست از جمله مهم ترين فاكتور هايي هستند كه در روند توليد يك اپليكيشن موبايل تاثيرات به سزايي دارند. به عنوان برترين اپليكيشن هاي دنيا در سال 2017 مي توان به ۱Weather، Applock اشاره داشت. در بين اپليكيشن هاي ايراني هم مي توان اپليكيشن هاي ديوار، باد صبا، جعبه ابزار، آپارات و تلگرام فارسي را به عنوان برترين ها برگزيد.

مستندات طراحي اپليكيشن موبايل

در حقيقت اغلب پروژه هايي كه بر پايه مستندات دقيق تكميل مي شوند شانس بيشتري براي موفقيت در بازار خواهند داشت. در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل نيز اين موضوع صادق است. شما بايستي جزئيات كاملي از صفحات مختلف اپليكيشن، امكانات مورد نياز شما در آن، توضيحاتي مربوط به هر بخش اپليكيشن و دستگاه هايي كه قرار است در آن نمايش داده شود ارائه دهيد تا متخصصان ما بتوانند به بهترين شكل و بر اساس مستندات آن را پياده سازي نمايند.

طراحي اپليكيشن نوپرداز؟

شركت نوپرداز قبل از انجام هر عملي ابتدا به مشاوره و آناليز نوع درخواست مشتري مي پردازد و پس از آن با ارائه مشاوره هاي رايگان بهترين راه كار را به مشتريان خود ارائه خواهد داد. سپس اقدام به طراحي رابط گرافيكي زيبا و كاربر پسند مي كند (كه در بالا درباره اهميت آن صبحت كرديم) و بعد به دست آمدن توافق در مرحله تاييد گرافيك اقدام به وارد كردن اطلاعات و پياده سازي و بهره برداري اپليكيشن و سپس پشتيباني مي نمايد. استفاده از ابزار هاي روز دنيا در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل و بهره گيري از تيمي حرفه اي و متخصص رمز موفقيت شركت نوپرداز براي طراحي اپليكيشن ها مي باشد.

خدمات طراحي اپليكيشن موبايل در شركت نوپرداز به اين گونه مي باشد كه ابتدا به تحليل و بررسي جزئيات پروژه پرداخته مي شود. پس از آن طراحي گرافيكي اپليكيشن صورت مي گيرد و پس از تاييد طرح گرافيكي توسط مشتريان، اقدام به برنامه نويسي و پياده سازي پروژه با استفاده از حرفه اي ترين متد هاي طراحي اپليكيشن موبايل روز دنيا مي شود. همچنين تراكنش هاي انجام شده در اپليكيشن ها و اطاعات مهم كاربران در بالاترين سطح امنيتي پردازش خواهند شد.

شركت نوپرداز با آخرين و به روزترين فناوري ها آماده ارائه بهترين خدمات در زمينه طراحي اپليكيشن، طراحي سايت، طراحي فروشگاه اينترنتي به مشتريان خود مي باشد. ما از ابتدا پروژه تا پايان طراحي اپليكيشن موبايل شما با شما خواهيم بود. براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان با ما در تماس باشيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 57
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 59
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 2369
  • بازدید سال : 4267
  • بازدید کلی : 2485131
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی