loading...

طراحي سايت | طراحي فروشگاه اينترنتي | طراحي اپليكيشن موبايل

طراحي فروشگاه اينترنتي نوپرداز

بازدید : 820
11 زمان : 1399:2

اهميت طراحي فروشگاه اينترنتي از آن جايي سرچشمه مي گيرد كه مي تواند كسب و كار شما را در مقابل رقبايتان متمايز كرده و گستره فعاليت و فروش محصولات شما را به فضايي نامحدود برساند. شما مي توانيد با طراحي يك فروشگاه اينترنتي بسياري از محصولات و خدمات شركت خود را به صورت اينترنتي و آنلاين در اختيار مشتريان خود قرار بدهيد. استفاده از درگاه هاي پرداخت امن در اين مدل فروشگاه ها بسيار حائز اهميت مي باشد و مي تواند تاثير زيادي در جلب اعتماد مشتريان و بازديد كنندگان به وب سايت فروشگاهي شما داشته باشد.

اگر فروشگاه اينترنتي شما با استفاده از استراتژي درست و اصول دقيق پياده سازي شود قطعا در طولاني مدت موفقيت بيشتري براي كسب و كار شما به ارمغان خواهد آورد. شركت نوپرداز با بهره گيري از به روز ترين تكنولوژي هاي طراحي فروشگاه اينترنتي آماده خدمت رساني به مشتريان محترم مي باشد. متخصصان شركت نوپرداز آماده ارائه خدمات طراحي فروشگاه اينترنتي و مشاوره رايگان در اين زمينه به مشتريان عزيز مي باشند. شما مي توانيد براي طراحي فروشگاه اينترنتي مورد نظر خود و كسب اطلاعات مهم در اين زمينه با مشاوران شركت نوپرداز در تماس باشيد.

هزينه طراحي فروشگاه اينترنتي

امروزه بيشتر مشتريان از هزينه ها و تعرفه هايي كه براي طراحي فروشگاه اينترنتي و سايت هاي فروشگاهي وضع مي شوند بي اطلاع هستند. ما در شركت نوپرداز با استفاده از جزئيات دقيق و بررسي مستندات پروژه شما بهترين قيمت را براي شما اعلام مي كنيم. در صورتي كه هر گونه طرح تخفيفي براي مشتريان در نظر گرفته شود از طريق وب سايت شركت اعلام خواهد شد و براي مشتريان سابق نيز از طريق بخش پشتيباني اين تخفيف اعمال مي گردد. به خاطر داشته باشيد كه تعيين هزينه فروشگاه هاي اينترنتي نياز به جزئيات دقيقي دارد و استفاده از فروشگاه هاي اينترنتي ارزان و آماده و غير حرفه اي تغيير چنداني در فروش اينترنتي شما ايجاد نخواهد كرد.

امروزه فروشگاه هاي اينترنتي زيادي در سراسر كشور مشغول فعاليت مي باشند كه از معروف ترين آن ها مي توان به ديجي كالا و باميلو اشاره كرد، البته شما براي شروع حتما نبايد يك فروشگاه اينترنتي بزرگ راه اندازي كنيد و ايجاد يك فروشگاه متوسط با امكاناتي خوب مي تواند گامي موثر در موفقيت شغلي شما محسوب گردد. فروشگاه هاي اينترنتي آمازون، علي بابا، ebay ،asos و walmart از جمله معروف ترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا مي باشند كه هر يك داراي مشخصات منحصر به فردي مي باشند. براي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي بايد به يك سري قوانين و اصول توجه داشت كه در ادامه اين مطلب ذكر شده اند. اما دليل موفقيت برخي فروشگاه هاي اينترنتي برتر دنيا چيست؟ اين فروشگاه ها چگونه اينقدر معروف شده اند؟ رعايت چه نكاتي سبب موفقيت شما در اين زمينه خواهد شد؟

بررسي نكات مهم طراحي فروشگاه اينترنتي

طراحي فروشگاه اينترنتي مناسب و كاربر پسند در كنار رعايت اصول سئو و موتورهاي جستجو و همچنين طراحي قالب رسپانسيو يا واكنش گرا و استفاده از تكنولوژي هاي جديد از جمله html5 - php - angular - ajax و عدم وابستگي به سيستم هاي آماده با امنيت بالا و دريافت گزارش از تمام حملات از طرف ربات ها و هكر ها با حجم بسيار كم كد نويسي را در نرم افزار فروشگاه اينترنتي شركت نوپرداز تجربه نماييد. مبحث ريسپانسيو بودن صفحات سايت شما از اين جهت كه وب سايت شما در تمامي دستگاه هاي تلفن همراه به صورتي مناسب به نمايش در آيد، از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود. طبق تحقيقات به عمل آماده روز به روز بر شمار افرادي كه از طريق تلفن هاي همراه به وب سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين مراجعه مي نمايند، افزوده مي شود. پس بهتر است براي اخذ تصميمي مناسب با افرادي حرفه اي در زمينه طراحي فروشگاه هاي اينترنتي مشورت نماييد.

استفاده از به روز ترين تكنولوژي روز جهان و استفاده از طرح گرافيكي و رابط هاي كاربري مناسب از جمله خدمات شركت طراحي وب سايت و فروشگاه اينترنتي نوپرداز مي باشد. توجه داشته باشيد كه توجه به ظاهر و ديزاين فروشگاه اينترنتي شما عامل مهمي است كه مي تواند بسياري از بازديد كنندگان را به كاربران فروشگاه اينترنتي شما تبديل نمايد يا برعكس بسياري از كاربران را نيز از وب سايت شما گريزان نمايد. دريافت مشاوره از شركت هاي متخصص در زمينه طراحي فروشگاه هاي اينترنتي از جمله مهم ترين نكاتي است كه شما بايستي به آن ها توجه ويژه اي داشته باشيد. توجه داشته باشيد كه راه اندازي كسب و كار هاي اينترنتي در عين حال كه راحت به نظر مي رسد اما نيازمند تخصص و دانش كافي است تا بازده مناسب را براي فروشگاه اينترنتي شما به همراه داشته باشد.

پيشنهاد مي شود نظرات مشتريان را درباره محصولات خود در فروشگاه اينترنتي ثبت نماييد و با ايجاد بحث و گفتگو ميان كاربران بازديد كنندگان بيشتري را به دست آوريد. معمولا ايجاد بحث و گفتگو ميان مشتريان فروشگاه اينترنتي سبب جلب توجه ديگر بازديدكنندگان نيز خواهد شد. اما بايد مراقب باشيد چون نظرات نامناسب برخي كاربران مي تواند به كسب و كار اينترنتي شما لطمه بزند و اين بخش را بايد بتوانيد به خوبي مديريت نماييد.

در ادامه به بررسي مزيت هاي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي و برخي ويژگي ها و تفاوت هاي ما بين آن ها خواهيم پرداخت:

مزيت هاي طراحي فروشگاه اينترنتي

  • توسعه كسب و كار شما به فضاي نامحدود اينترنت
  • دسترسي 24 ساعته مشتريان به محصولات فروشگاه اينترنتي
  • كاهش چشم گير هزينه هاي مربوط به تبليغات و بازاريابي
  • دسترسي به بازار جهاني از طريق دنياي اينترنت
  • ارتباط مستقيم و آنلاين با مشتريان فروشگاه اينترنتي
  • افزايش اعتبار كسب و كار اينترنتي شما
  • حذف رقباي سنتي فروشگاه و به دور از دنياي اينترنت
  • افزايش بازديد كنندگان از محصولات موجود در فروشگاه با استفاده از خدمات اختصاصي سئو
  • سبقت گرفتن از رقباي خورده فروش و برنديگ فروشگاه اينترنتي خودتان
  • افزايش قدرت خريد مشتريان و امكان مشاهده و مقايسه محصولات فروشگاه با يكديگر

ويژگي برنامه فروشگاه اينترنتي

  • برقراري ارتباط تجاري با مشتريان و افزايش فروش و جلب رضايت آنان
  • ارائه اطلاعات دقيق از وضعيت فروش محصولات و ميزان سودآوري
  • متناسب سازي فروش و اعطاي تخفيف براي مشتريان
  • استفاده از بهترين روش هاي ارسال كالا به مناطق مختلف
  • انبار داري و مديريت انبارها، محاسبه هزينه ها و موجودي كالا
  • پشتيباني شبانه روزي شركت نوپرداز به صاحبان فروشگاه اينترنتي
  • آگاه نمودن مشتريان از كالا و خدمات تازه فروشگاه
  • طراحي قسمت نظرات و پيشنهادات مشتريان
  • ايجاد امكانات تخصصي سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي
  • دسته بندي محصولات و ايجاد منو ناوبري مناسب
  • طراحي سبد خريد با امكانات كامل
  • رعايت مهم ترين و پيشرفته ترين اصول سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي
  • طراحي قالب ويژه براي كسب و كار ها مختلف

سئو وب سايت هاي فروشگاه اينترنتي

تا به امروز بسياري از صاحبان كسب و كار ها فكر مي كردند به دليل اين كه بسياري از صفحات وب سايت هاي فروشگاه هاي اينترنتي داراي محتواي ثابتي بوده و نمي توان در زمينه سئو آن ها فعاليتي داشت، اين گونه وب سايت ها در زمينه سئو نمي توانند پيشرفتي داشته باشند اما حقيقت چيز ديگري را ثابت كرده است. فروشگاه هاي اينترنتي نياز به يك استراتژي خاص در زمينه سئو دارند، زيرا سئو اين گونه وب سايت ها به مراتب مي تواند سخت تر باشد. استفاده از متخصصين سئو يكي از رمز هاي موفقيت در اين زمينه است. آن ها مي توانند با خلاقيت و تجربه خود فروشگاه شما در بين ساير رقباي اينترنتي شما در جايگاه بالاتري قرار دهند.

مبحث سئو در طراحي فروشگاه اينترنتي بسيار حساس بوده و با توجه به وجود صفحات بيشتر و دسته بندي هاي متنوع بايد بر اساس اصول و قوانين سئو و بهينه سازي سايت انجام گيرد. در صورتي كه اين اصول به درستي رعايت نشوند ممكن است تمام زحمات شما براي به ثمر رسيدن فروشگاه اينترنتي بدون نتيجه باقي بماند. البته توجه داشته باشيد كه براي دريافت نتيجه و بازخورد از موتور هاي جستجو بايد صبر داشته باشيد و در اين زمينه توقعات كوتاه مدت نبايد داشت.

آپديت كردن توضيحات و مشخصات محصولات، ايجاد وبلاگ و همچنين طراحي صفحه پيشنهادات و پرسش و پاسخ هاي مشتريان از جمله راه كار هاي مهم سئو در فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد. در نتيجه با استفاده از سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي خود مي توانيد بهترين راه تبليغات محصولات خود را ايجاد نماييد. با توجه به قيمت بالاي تبليغات كلمات كليدي در گوگل بهتر است بخشي از تمركز خود را روي سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي قرار دهيد.

پيشنهاد مي شود در طراحي فروشگاه اينترنتي خود بهتر است كه از وب سايت هاي برتر دنيا الگو برداري كرده و طرح و ايده اصلي فروشگاه اينترنتي مورد نظر خود را با مقايسه و آناليز اطلاعات كافي پياده سازي نماييد. همچنين ابزار هاي رايگان و غير رايگاني براي تجزيه و تحليل رقباي وب سايت فروشگاه اينترنتي شما وجود دارند كه مي توانيد از آن ها بهره ببريد.

طراحي قالب فروشگاه اينترنتي

يكي مهم ترين قسمت هاي طراحي فروشگاه اينترنتي، طراحي قالب آن مي باشد. توجه كردن به مباحث رابط كاربري و تجربه كاري در هنگام طراحي قالب ها باعث مي شود بازديد كنندگان فروشگاه شما دچار سردر گمي نشوند و بتوانند به راحتي به صفحات مد نظر خود دست يابند. امروزه سايت هاي زيادي هستند كه حتي بسياري از قالب ها را به صورت رايگان به بازديد كنندگان خود ارائه مي دهند اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه قالب فروشگاه ها بسته نوع كسب و كار شما با يكديگر متفاوت هستند.

شما بايد پس از مشاهده يك نمونه دمو گرافيكي از فروشگاه اينترنتي خود و انجام تحليل و بررسي هاي لازم سفارش تهيه آن را به شركت مورد نظرتان ارائه دهيد. وب سايت هايي مانند themeforest از جمله مهم ترين سايت هاي ارائه دهنده انواع قالب هاي فروشگاهي مي باشند، البته اغلب قالب هاي موجود در اين سايت رايگان نيستند. پيشنهاد ما نيز طراحي قالب اختصاصي و بر اساس معيار هاي برنامه ريزي شده مي باشد كه قطعا پاسخ بهتري به نياز هاي كاربران وب سايت فروشگاهي شما خواهد داد. بهره گيري از تجربيات متخصصان در امر طراحي فروشگاه هاي اينترنتي قطعا مي تواند كمك زيادي به پيشرفت كسب و كار اينترنتي شما نمايد.

ويژگي برترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا

امروزه شاهد درآمد بسيار زياد فروشگاه هاي اينترنتي در سطح دنيا هستيم. به نظر مي آيد در آينده اي نه چندان دور طراحي فروشگاه اينترنتي يكي از پر درآمد ترين شغل هاي دنيا رو ايجاد نمايد. فروشگاه بزرگي مانند آمازون و ديجي كالا در ايران را در نظر بگيريد. اين در حالي است كه علارقم فروش نجومي فروشگاه هاي بزرگ دنيا مانند آمازون بسياري از كارشناسان پيش بيني كرده اند كه هنوز فروشگاه هاي اينترنتي به اوج فروش خود نرسيده اند و سال 2018 را نقطه اوج فروش آن ها مي دانند. مدير فروشگاه اينترنتي بايد از تمامي گزارشات مربوط به تراكنش ها و خريد و فروش محصولات اطلاع داشته باشد و تمامي اين اطلاعات بايستي در پنل مديريت قابل دسترسي باشد.

با اين كه فروشگاه اينترنتي معروف دنيا از استراتژي هاي مدرني استفاده مي كنند اما اين نكته را نيز بايد بدانيم كه در طراحي فروشگاه اينترنتي از چه قوانيني استفاده شده است و شركت هاي بزرگ دنيا چه الگويي را پيش گرفته اند. مهم ترين سوالي كه اين جا مطرح مي شود اين است كه رمز موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ دنيا چيست؟ چه چيزي سبب شده تا برخي فروشگاه ها راه درست موفقيت را پيدا كنند و برخي ديگر نيز به هيچ نتيجه اي نرسند؟

در پاسخ اين سوال بايد گفت كه استراتژي هاي به كار گرفته شده در فروشگاه هاي اينترنتي همواره مهم ترين عامل در موفقيت آن ها هستند. اگر فروشگاه اينترنتي شما از استراتژي درستي پيروي نكند با توجه به اين كه احتمال شكست فروشگاه هاي اينترنتي 80 درصد مي باشد بعيد به نظر مي رسد بتوان به نتيجه خوبي دست يافت. متاسفانه اغلب صاحبان كسب و كار هاي اينترنتي به اين نكات توجهي ندارند و پس از مدتي با شكست و در هايي بسته مواجه مي شوند. عوامل زيادي در اين امر دخيل هستند اما مهم ترين آن ها در زير آمده است:

  • طراحي فروشگاه اينترنتي به صورت اصولي و درست
  • انجام تبليغات و توجه به مباحث سئو و بهينه سازي سايت
  • احترام به مشتريان و كسب رضايت آنان ( مهم ترين عامل )
  • تلاش و استمرار ورزيدن در راستاي موفقيت فروشگاه اينترنتي
  • ارائه خدمات و پشتيباني رايگان به مشتريان
  • بهره گيري از مديراني انتقاد پذير و داراي خلاقيت بالا
  • استفاده از طرح كسب و كار مناسب فروشگاه اينترنتي شما

تفاوت طراحي فروشگاه اينترنتي آماده و اختصاصي چيست؟

فروشگاه هاي اينترنتي آماده با استفاده از نرم افزار هاي فروشگاه ساز مانند woocommerce قابل پياده سازي هستند و شامل يك سري ابزارها و پلاگين ها مي باشند كه شما با استفاده از آن ها مي توانيد صاحب يك فروشگاه اينترنتي باشيد. طراحي اين مدل فروشگاه هاي اينترنتي از نظر قيمت نيز هزينه زيادي را براي شما ايجاد نخواهد كرد. اما قبل از هر كاري ابتدا بررسي كنيد چند درصد از فروشگاه هايي كه از قالب هاي آماده استفاده كرده اند به موفقيت دست يافته اند؟ دليل اصلي تمايل شركت هاي بزرگ به طراحي فروشگاه اينترنتي اختصاصي چيست؟

پاسخ اين سوال اين است كه علاوه بر وجود مشكلات امنيتي مختلف براي اين برنامه ها، اغلب اين فروشگاه هاي آماده امكانات محدودي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهند و كاربران مجبور مي شوند براي استفاده از اين امكانات هزينه هاي بالايي را بپردازند. همچين سفارشي نمودن اين ابزار ها نيز هزينه هاي سنگيني را در پي خواهد داشت. پس راه حل چيست؟ آيا طراحي فروشگاه اينترنتي حتما بايد اختصاصي باشد و استفاده از ابزار هاي آماده براي ادامه كار به صورت حرفه اي كار درستي است يا خير؟

پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر قصد داريد يك فعاليت جدي را در زمينه كسب و كار هاي اينترنتي انجام دهيد، حتما از فروشگاه هاي اينترنتي اختصاصي با قابليت پشتيباني آنلاين استفاده نماييد. به خاطر داشته داشته باشيد طراحي يك فروشگاه اينترنتي كار آساني است، اما موفقيت يك فروشگاه اينترنتي نياز به استفاده از اصول درست و تلاش كافي دارد. پس براي دست يابي به اهداف كسب و كار اينترنتي شما توصيه مي كنيم كه فروشگاه اينترنتي مد نظر خود را به صورت اختصاصي طراحي نماييد تا در ادامه كار به مشكلات بر نخوريد.

آيا اين همه تلاش ارزشش را دارد كه يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي طراحي كنيم؟

يك پاسخ ساده وجود دارد: بله فروشگاه شما مانند يك جوانه است؛ شما بايد از آن مراقبت كنيد، آن را آب بدهيد و آن را تغذيه كنيد. يك روزي كار سخت شما به درخت شكوفايي مي انجامد كه ميوه ها را به طور منظم تحويل مي دهد!

طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي نوپرداز

طراحي فروشگاه اينترنتي در شركت نوپرداز با استفاده از جديدترين متد هاي روز دنيا صورت مي گيرد. استفاده از طرح هاي گرافيكي حرفه اي، حفظ امنيت فروشگاه اينترنتي، قابليت انعطاف پذيري وب سايت، استفاده از سي پنل حرفه اي براي مديريت فروشگاه از جمله مهم ترين نكاتي است كه هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي در شركت به آن ها پرداخته خواهد شد. سي پنل طراحي شده توسط شركت نوپرداز داراي رابط كاربري بسيار خوب بوده و اغلب مشتريان از كار كردن با آن رضايت كامل داشته اند.

همچين شركت طراحي فروشگاه اينترنتي نوپرداز فيلم و مطالب آموزشي خدمت شما ارائه خواهد داد تا كاربران سايت شما بتوانند به راحتي كار با تمام قسمت هاي مختلف پنل را ياد گرفته و به راحتي بتوانند تغييرات مورد نياز خود را در فروشگاه اينترنتي اعمال نمايند.

كدنويسي حرفه اي و با استفاده از برترين زبان هاي برنامه نويسي روز دنيا و كسب رضايت مشتريان با ارائه خدمات مناسب پشتيباني از ديگر خدمات حرفه اي شركت نوپرداز مي باشد. ما در نظر داريم تا با ارائه خدمات مشاوره اي مناسب به صاحبان كسب و كار هاي اينترنتي مختلف آگاهي كافي را براي ارتقاء فضاي كاري آن ها و پيشرفت كسب و كارشان ارائه دهيم.

امروزه امنيت مهم ترين بخش از هر كسب و كاري را تشكيل مي دهد. طراحي فروشگاه اينترنتي شما هم اگر به گونه اي نباشد كه نكات امنيتي به خوبي در آن رعايت شده باشد مي تواند آسيب هاي جبران ناپذيري را به چرخه اقتصادي كسب و كار شما وارد نمايد. اگر به بزرگ ترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا دقت نماييد متوجه مي شويد كه چه هزينه اي را صرف امنيت سايت خود كرده اند. خوشبختانه متخصصان شركت طراحي سايت نوپرداز با استفاده از جديدترين و حرفه اي ترين متد هاي كدنويسي روز دنيا اين مشكل را براي فروشگاه اينترنتي مورد نظر مشتريان به حداقل رسانده اند.

شركت نوپرداز افتخار دارد با بهره بردن از تيمي با مجرب و حرفه اي در زمينه طراحي وب سايت و فروشگاه هاي اينترنتي شما را در اين امر ياري كند. شما مي توانيد جهت ثبت نمودن درخواست طراحي فروشگاه اينترنتي يا هر گونه سوال و مشاوره رايگان در اين مورد از طريق لينك تماس با ما اقدام نماييد.

اهميت طراحي فروشگاه اينترنتي از آن جايي سرچشمه مي گيرد كه مي تواند كسب و كار شما را در مقابل رقبايتان متمايز كرده و گستره فعاليت و فروش محصولات شما را به فضايي نامحدود برساند. شما مي توانيد با طراحي يك فروشگاه اينترنتي بسياري از محصولات و خدمات شركت خود را به صورت اينترنتي و آنلاين در اختيار مشتريان خود قرار بدهيد. استفاده از درگاه هاي پرداخت امن در اين مدل فروشگاه ها بسيار حائز اهميت مي باشد و مي تواند تاثير زيادي در جلب اعتماد مشتريان و بازديد كنندگان به وب سايت فروشگاهي شما داشته باشد.

اگر فروشگاه اينترنتي شما با استفاده از استراتژي درست و اصول دقيق پياده سازي شود قطعا در طولاني مدت موفقيت بيشتري براي كسب و كار شما به ارمغان خواهد آورد. شركت نوپرداز با بهره گيري از به روز ترين تكنولوژي هاي طراحي فروشگاه اينترنتي آماده خدمت رساني به مشتريان محترم مي باشد. متخصصان شركت نوپرداز آماده ارائه خدمات طراحي فروشگاه اينترنتي و مشاوره رايگان در اين زمينه به مشتريان عزيز مي باشند. شما مي توانيد براي طراحي فروشگاه اينترنتي مورد نظر خود و كسب اطلاعات مهم در اين زمينه با مشاوران شركت نوپرداز در تماس باشيد.

هزينه طراحي فروشگاه اينترنتي

امروزه بيشتر مشتريان از هزينه ها و تعرفه هايي كه براي طراحي فروشگاه اينترنتي و سايت هاي فروشگاهي وضع مي شوند بي اطلاع هستند. ما در شركت نوپرداز با استفاده از جزئيات دقيق و بررسي مستندات پروژه شما بهترين قيمت را براي شما اعلام مي كنيم. در صورتي كه هر گونه طرح تخفيفي براي مشتريان در نظر گرفته شود از طريق وب سايت شركت اعلام خواهد شد و براي مشتريان سابق نيز از طريق بخش پشتيباني اين تخفيف اعمال مي گردد. به خاطر داشته باشيد كه تعيين هزينه فروشگاه هاي اينترنتي نياز به جزئيات دقيقي دارد و استفاده از فروشگاه هاي اينترنتي ارزان و آماده و غير حرفه اي تغيير چنداني در فروش اينترنتي شما ايجاد نخواهد كرد.

امروزه فروشگاه هاي اينترنتي زيادي در سراسر كشور مشغول فعاليت مي باشند كه از معروف ترين آن ها مي توان به ديجي كالا و باميلو اشاره كرد، البته شما براي شروع حتما نبايد يك فروشگاه اينترنتي بزرگ راه اندازي كنيد و ايجاد يك فروشگاه متوسط با امكاناتي خوب مي تواند گامي موثر در موفقيت شغلي شما محسوب گردد. فروشگاه هاي اينترنتي آمازون، علي بابا، ebay ،asos و walmart از جمله معروف ترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا مي باشند كه هر يك داراي مشخصات منحصر به فردي مي باشند. براي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي بايد به يك سري قوانين و اصول توجه داشت كه در ادامه اين مطلب ذكر شده اند. اما دليل موفقيت برخي فروشگاه هاي اينترنتي برتر دنيا چيست؟ اين فروشگاه ها چگونه اينقدر معروف شده اند؟ رعايت چه نكاتي سبب موفقيت شما در اين زمينه خواهد شد؟

بررسي نكات مهم طراحي فروشگاه اينترنتي

طراحي فروشگاه اينترنتي مناسب و كاربر پسند در كنار رعايت اصول سئو و موتورهاي جستجو و همچنين طراحي قالب رسپانسيو يا واكنش گرا و استفاده از تكنولوژي هاي جديد از جمله html5 - php - angular - ajax و عدم وابستگي به سيستم هاي آماده با امنيت بالا و دريافت گزارش از تمام حملات از طرف ربات ها و هكر ها با حجم بسيار كم كد نويسي را در نرم افزار فروشگاه اينترنتي شركت نوپرداز تجربه نماييد. مبحث ريسپانسيو بودن صفحات سايت شما از اين جهت كه وب سايت شما در تمامي دستگاه هاي تلفن همراه به صورتي مناسب به نمايش در آيد، از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود. طبق تحقيقات به عمل آماده روز به روز بر شمار افرادي كه از طريق تلفن هاي همراه به وب سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي آنلاين مراجعه مي نمايند، افزوده مي شود. پس بهتر است براي اخذ تصميمي مناسب با افرادي حرفه اي در زمينه طراحي فروشگاه هاي اينترنتي مشورت نماييد.

استفاده از به روز ترين تكنولوژي روز جهان و استفاده از طرح گرافيكي و رابط هاي كاربري مناسب از جمله خدمات شركت طراحي وب سايت و فروشگاه اينترنتي نوپرداز مي باشد. توجه داشته باشيد كه توجه به ظاهر و ديزاين فروشگاه اينترنتي شما عامل مهمي است كه مي تواند بسياري از بازديد كنندگان را به كاربران فروشگاه اينترنتي شما تبديل نمايد يا برعكس بسياري از كاربران را نيز از وب سايت شما گريزان نمايد. دريافت مشاوره از شركت هاي متخصص در زمينه طراحي فروشگاه هاي اينترنتي از جمله مهم ترين نكاتي است كه شما بايستي به آن ها توجه ويژه اي داشته باشيد. توجه داشته باشيد كه راه اندازي كسب و كار هاي اينترنتي در عين حال كه راحت به نظر مي رسد اما نيازمند تخصص و دانش كافي است تا بازده مناسب را براي فروشگاه اينترنتي شما به همراه داشته باشد.

پيشنهاد مي شود نظرات مشتريان را درباره محصولات خود در فروشگاه اينترنتي ثبت نماييد و با ايجاد بحث و گفتگو ميان كاربران بازديد كنندگان بيشتري را به دست آوريد. معمولا ايجاد بحث و گفتگو ميان مشتريان فروشگاه اينترنتي سبب جلب توجه ديگر بازديدكنندگان نيز خواهد شد. اما بايد مراقب باشيد چون نظرات نامناسب برخي كاربران مي تواند به كسب و كار اينترنتي شما لطمه بزند و اين بخش را بايد بتوانيد به خوبي مديريت نماييد.

در ادامه به بررسي مزيت هاي طراحي فروشگاه هاي اينترنتي و برخي ويژگي ها و تفاوت هاي ما بين آن ها خواهيم پرداخت:

مزيت هاي طراحي فروشگاه اينترنتي

  • توسعه كسب و كار شما به فضاي نامحدود اينترنت
  • دسترسي 24 ساعته مشتريان به محصولات فروشگاه اينترنتي
  • كاهش چشم گير هزينه هاي مربوط به تبليغات و بازاريابي
  • دسترسي به بازار جهاني از طريق دنياي اينترنت
  • ارتباط مستقيم و آنلاين با مشتريان فروشگاه اينترنتي
  • افزايش اعتبار كسب و كار اينترنتي شما
  • حذف رقباي سنتي فروشگاه و به دور از دنياي اينترنت
  • افزايش بازديد كنندگان از محصولات موجود در فروشگاه با استفاده از خدمات اختصاصي سئو
  • سبقت گرفتن از رقباي خورده فروش و برنديگ فروشگاه اينترنتي خودتان
  • افزايش قدرت خريد مشتريان و امكان مشاهده و مقايسه محصولات فروشگاه با يكديگر

ويژگي برنامه فروشگاه اينترنتي

  • برقراري ارتباط تجاري با مشتريان و افزايش فروش و جلب رضايت آنان
  • ارائه اطلاعات دقيق از وضعيت فروش محصولات و ميزان سودآوري
  • متناسب سازي فروش و اعطاي تخفيف براي مشتريان
  • استفاده از بهترين روش هاي ارسال كالا به مناطق مختلف
  • انبار داري و مديريت انبارها، محاسبه هزينه ها و موجودي كالا
  • پشتيباني شبانه روزي شركت نوپرداز به صاحبان فروشگاه اينترنتي
  • آگاه نمودن مشتريان از كالا و خدمات تازه فروشگاه
  • طراحي قسمت نظرات و پيشنهادات مشتريان
  • ايجاد امكانات تخصصي سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي
  • دسته بندي محصولات و ايجاد منو ناوبري مناسب
  • طراحي سبد خريد با امكانات كامل
  • رعايت مهم ترين و پيشرفته ترين اصول سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي
  • طراحي قالب ويژه براي كسب و كار ها مختلف

سئو وب سايت هاي فروشگاه اينترنتي

تا به امروز بسياري از صاحبان كسب و كار ها فكر مي كردند به دليل اين كه بسياري از صفحات وب سايت هاي فروشگاه هاي اينترنتي داراي محتواي ثابتي بوده و نمي توان در زمينه سئو آن ها فعاليتي داشت، اين گونه وب سايت ها در زمينه سئو نمي توانند پيشرفتي داشته باشند اما حقيقت چيز ديگري را ثابت كرده است. فروشگاه هاي اينترنتي نياز به يك استراتژي خاص در زمينه سئو دارند، زيرا سئو اين گونه وب سايت ها به مراتب مي تواند سخت تر باشد. استفاده از متخصصين سئو يكي از رمز هاي موفقيت در اين زمينه است. آن ها مي توانند با خلاقيت و تجربه خود فروشگاه شما در بين ساير رقباي اينترنتي شما در جايگاه بالاتري قرار دهند.

مبحث سئو در طراحي فروشگاه اينترنتي بسيار حساس بوده و با توجه به وجود صفحات بيشتر و دسته بندي هاي متنوع بايد بر اساس اصول و قوانين سئو و بهينه سازي سايت انجام گيرد. در صورتي كه اين اصول به درستي رعايت نشوند ممكن است تمام زحمات شما براي به ثمر رسيدن فروشگاه اينترنتي بدون نتيجه باقي بماند. البته توجه داشته باشيد كه براي دريافت نتيجه و بازخورد از موتور هاي جستجو بايد صبر داشته باشيد و در اين زمينه توقعات كوتاه مدت نبايد داشت.

آپديت كردن توضيحات و مشخصات محصولات، ايجاد وبلاگ و همچنين طراحي صفحه پيشنهادات و پرسش و پاسخ هاي مشتريان از جمله راه كار هاي مهم سئو در فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد. در نتيجه با استفاده از سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي خود مي توانيد بهترين راه تبليغات محصولات خود را ايجاد نماييد. با توجه به قيمت بالاي تبليغات كلمات كليدي در گوگل بهتر است بخشي از تمركز خود را روي سئو و بهينه سازي فروشگاه اينترنتي قرار دهيد.

پيشنهاد مي شود در طراحي فروشگاه اينترنتي خود بهتر است كه از وب سايت هاي برتر دنيا الگو برداري كرده و طرح و ايده اصلي فروشگاه اينترنتي مورد نظر خود را با مقايسه و آناليز اطلاعات كافي پياده سازي نماييد. همچنين ابزار هاي رايگان و غير رايگاني براي تجزيه و تحليل رقباي وب سايت فروشگاه اينترنتي شما وجود دارند كه مي توانيد از آن ها بهره ببريد.

طراحي قالب فروشگاه اينترنتي

يكي مهم ترين قسمت هاي طراحي فروشگاه اينترنتي، طراحي قالب آن مي باشد. توجه كردن به مباحث رابط كاربري و تجربه كاري در هنگام طراحي قالب ها باعث مي شود بازديد كنندگان فروشگاه شما دچار سردر گمي نشوند و بتوانند به راحتي به صفحات مد نظر خود دست يابند. امروزه سايت هاي زيادي هستند كه حتي بسياري از قالب ها را به صورت رايگان به بازديد كنندگان خود ارائه مي دهند اما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه قالب فروشگاه ها بسته نوع كسب و كار شما با يكديگر متفاوت هستند.

شما بايد پس از مشاهده يك نمونه دمو گرافيكي از فروشگاه اينترنتي خود و انجام تحليل و بررسي هاي لازم سفارش تهيه آن را به شركت مورد نظرتان ارائه دهيد. وب سايت هايي مانند themeforest از جمله مهم ترين سايت هاي ارائه دهنده انواع قالب هاي فروشگاهي مي باشند، البته اغلب قالب هاي موجود در اين سايت رايگان نيستند. پيشنهاد ما نيز طراحي قالب اختصاصي و بر اساس معيار هاي برنامه ريزي شده مي باشد كه قطعا پاسخ بهتري به نياز هاي كاربران وب سايت فروشگاهي شما خواهد داد. بهره گيري از تجربيات متخصصان در امر طراحي فروشگاه هاي اينترنتي قطعا مي تواند كمك زيادي به پيشرفت كسب و كار اينترنتي شما نمايد.

ويژگي برترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا

امروزه شاهد درآمد بسيار زياد فروشگاه هاي اينترنتي در سطح دنيا هستيم. به نظر مي آيد در آينده اي نه چندان دور طراحي فروشگاه اينترنتي يكي از پر درآمد ترين شغل هاي دنيا رو ايجاد نمايد. فروشگاه بزرگي مانند آمازون و ديجي كالا در ايران را در نظر بگيريد. اين در حالي است كه علارقم فروش نجومي فروشگاه هاي بزرگ دنيا مانند آمازون بسياري از كارشناسان پيش بيني كرده اند كه هنوز فروشگاه هاي اينترنتي به اوج فروش خود نرسيده اند و سال 2018 را نقطه اوج فروش آن ها مي دانند. مدير فروشگاه اينترنتي بايد از تمامي گزارشات مربوط به تراكنش ها و خريد و فروش محصولات اطلاع داشته باشد و تمامي اين اطلاعات بايستي در پنل مديريت قابل دسترسي باشد.

با اين كه فروشگاه اينترنتي معروف دنيا از استراتژي هاي مدرني استفاده مي كنند اما اين نكته را نيز بايد بدانيم كه در طراحي فروشگاه اينترنتي از چه قوانيني استفاده شده است و شركت هاي بزرگ دنيا چه الگويي را پيش گرفته اند. مهم ترين سوالي كه اين جا مطرح مي شود اين است كه رمز موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ دنيا چيست؟ چه چيزي سبب شده تا برخي فروشگاه ها راه درست موفقيت را پيدا كنند و برخي ديگر نيز به هيچ نتيجه اي نرسند؟

در پاسخ اين سوال بايد گفت كه استراتژي هاي به كار گرفته شده در فروشگاه هاي اينترنتي همواره مهم ترين عامل در موفقيت آن ها هستند. اگر فروشگاه اينترنتي شما از استراتژي درستي پيروي نكند با توجه به اين كه احتمال شكست فروشگاه هاي اينترنتي 80 درصد مي باشد بعيد به نظر مي رسد بتوان به نتيجه خوبي دست يافت. متاسفانه اغلب صاحبان كسب و كار هاي اينترنتي به اين نكات توجهي ندارند و پس از مدتي با شكست و در هايي بسته مواجه مي شوند. عوامل زيادي در اين امر دخيل هستند اما مهم ترين آن ها در زير آمده است:

  • طراحي فروشگاه اينترنتي به صورت اصولي و درست
  • انجام تبليغات و توجه به مباحث سئو و بهينه سازي سايت
  • احترام به مشتريان و كسب رضايت آنان ( مهم ترين عامل )
  • تلاش و استمرار ورزيدن در راستاي موفقيت فروشگاه اينترنتي
  • ارائه خدمات و پشتيباني رايگان به مشتريان
  • بهره گيري از مديراني انتقاد پذير و داراي خلاقيت بالا
  • استفاده از طرح كسب و كار مناسب فروشگاه اينترنتي شما

تفاوت طراحي فروشگاه اينترنتي آماده و اختصاصي چيست؟

فروشگاه هاي اينترنتي آماده با استفاده از نرم افزار هاي فروشگاه ساز مانند woocommerce قابل پياده سازي هستند و شامل يك سري ابزارها و پلاگين ها مي باشند كه شما با استفاده از آن ها مي توانيد صاحب يك فروشگاه اينترنتي باشيد. طراحي اين مدل فروشگاه هاي اينترنتي از نظر قيمت نيز هزينه زيادي را براي شما ايجاد نخواهد كرد. اما قبل از هر كاري ابتدا بررسي كنيد چند درصد از فروشگاه هايي كه از قالب هاي آماده استفاده كرده اند به موفقيت دست يافته اند؟ دليل اصلي تمايل شركت هاي بزرگ به طراحي فروشگاه اينترنتي اختصاصي چيست؟

پاسخ اين سوال اين است كه علاوه بر وجود مشكلات امنيتي مختلف براي اين برنامه ها، اغلب اين فروشگاه هاي آماده امكانات محدودي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهند و كاربران مجبور مي شوند براي استفاده از اين امكانات هزينه هاي بالايي را بپردازند. همچين سفارشي نمودن اين ابزار ها نيز هزينه هاي سنگيني را در پي خواهد داشت. پس راه حل چيست؟ آيا طراحي فروشگاه اينترنتي حتما بايد اختصاصي باشد و استفاده از ابزار هاي آماده براي ادامه كار به صورت حرفه اي كار درستي است يا خير؟

پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر قصد داريد يك فعاليت جدي را در زمينه كسب و كار هاي اينترنتي انجام دهيد، حتما از فروشگاه هاي اينترنتي اختصاصي با قابليت پشتيباني آنلاين استفاده نماييد. به خاطر داشته داشته باشيد طراحي يك فروشگاه اينترنتي كار آساني است، اما موفقيت يك فروشگاه اينترنتي نياز به استفاده از اصول درست و تلاش كافي دارد. پس براي دست يابي به اهداف كسب و كار اينترنتي شما توصيه مي كنيم كه فروشگاه اينترنتي مد نظر خود را به صورت اختصاصي طراحي نماييد تا در ادامه كار به مشكلات بر نخوريد.

آيا اين همه تلاش ارزشش را دارد كه يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي طراحي كنيم؟

يك پاسخ ساده وجود دارد: بله فروشگاه شما مانند يك جوانه است؛ شما بايد از آن مراقبت كنيد، آن را آب بدهيد و آن را تغذيه كنيد. يك روزي كار سخت شما به درخت شكوفايي مي انجامد كه ميوه ها را به طور منظم تحويل مي دهد!

طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي نوپرداز

طراحي فروشگاه اينترنتي در شركت نوپرداز با استفاده از جديدترين متد هاي روز دنيا صورت مي گيرد. استفاده از طرح هاي گرافيكي حرفه اي، حفظ امنيت فروشگاه اينترنتي، قابليت انعطاف پذيري وب سايت، استفاده از سي پنل حرفه اي براي مديريت فروشگاه از جمله مهم ترين نكاتي است كه هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي در شركت به آن ها پرداخته خواهد شد. سي پنل طراحي شده توسط شركت نوپرداز داراي رابط كاربري بسيار خوب بوده و اغلب مشتريان از كار كردن با آن رضايت كامل داشته اند.

همچين شركت طراحي فروشگاه اينترنتي نوپرداز فيلم و مطالب آموزشي خدمت شما ارائه خواهد داد تا كاربران سايت شما بتوانند به راحتي كار با تمام قسمت هاي مختلف پنل را ياد گرفته و به راحتي بتوانند تغييرات مورد نياز خود را در فروشگاه اينترنتي اعمال نمايند.

كدنويسي حرفه اي و با استفاده از برترين زبان هاي برنامه نويسي روز دنيا و كسب رضايت مشتريان با ارائه خدمات مناسب پشتيباني از ديگر خدمات حرفه اي شركت نوپرداز مي باشد. ما در نظر داريم تا با ارائه خدمات مشاوره اي مناسب به صاحبان كسب و كار هاي اينترنتي مختلف آگاهي كافي را براي ارتقاء فضاي كاري آن ها و پيشرفت كسب و كارشان ارائه دهيم.

امروزه امنيت مهم ترين بخش از هر كسب و كاري را تشكيل مي دهد. طراحي فروشگاه اينترنتي شما هم اگر به گونه اي نباشد كه نكات امنيتي به خوبي در آن رعايت شده باشد مي تواند آسيب هاي جبران ناپذيري را به چرخه اقتصادي كسب و كار شما وارد نمايد. اگر به بزرگ ترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا دقت نماييد متوجه مي شويد كه چه هزينه اي را صرف امنيت سايت خود كرده اند. خوشبختانه متخصصان شركت طراحي سايت نوپرداز با استفاده از جديدترين و حرفه اي ترين متد هاي كدنويسي روز دنيا اين مشكل را براي فروشگاه اينترنتي مورد نظر مشتريان به حداقل رسانده اند.

شركت نوپرداز افتخار دارد با بهره بردن از تيمي با مجرب و حرفه اي در زمينه طراحي وب سايت و فروشگاه هاي اينترنتي شما را در اين امر ياري كند. شما مي توانيد جهت ثبت نمودن درخواست طراحي فروشگاه اينترنتي يا هر گونه سوال و مشاوره رايگان در اين مورد از طريق لينك تماس با ما اقدام نماييد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 5

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 52
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 308
  • بازدید ماه : 2174
  • بازدید سال : 4072
  • بازدید کلی : 2484936
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی